sierpnia 22, 2010

Mułła Nasruddin o różnicy wieku


W czasie spotkania, na które zaproszono również Nasruddina, zebrani bardzo intensywnie rozprawiali na temat różnic pokoleń oraz cech związanych z wiekiem. Po skomplikowanych dywagacjach filozoficznych doszli do wspólnego wniosku, że siły człowieka wzrastają wraz z upływem lat. Nie zabierający do tej pory głosu Mułła wstał i oświadczył:

- Ja mam tyle samo siły, ile miałem w młodości i nic się w tej kwestii nie zmieniło.

Obużeni filozofowie zażądali uzasadnienia, więc Nasruddin wyjaśnił:

- W moim ogrodzie znajduje się głaz. Jako dziecko i młodzieniec często usiłowałem go podnieść i nigdy mi się to nie udało. Teraz mam 80 lat i w dalszym ciągu nie mogę tego zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprzedzamy - komentarze niecenzuralne, obraźliwe, szerzące nienawiść i uprzedzenia, bądź zawierające linki do stron wypaczających nauki islamu lub przyczyniających się do niszczenia dialogu nie będą publikowane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.