kwietnia 07, 2009

Dokąd przed nimi uciec?

Dwóch gości siedzi w samolocie, udając się na wyjazd służbowy. Nagle na pokład wchodzi muzułmańskie małżeństwo i siada w rzędzie tuż przed nimi. Koledzy, w dobrych nastrojach, skorzy do żartów, zaczynają głośno rozmawiać:
- Stary, mój szef wysyła mnie do Arabii Saudyjskiej – mówi jeden – ale nie mam w ogóle ochoty jechać... iluż tam muzułmanów!
Muzułmańska para wyraźnie usłyszała i poczuła się nieswojo.
- Ha, ha, ha! – zaczął się śmiać drugi. – Taaa, mój szef chciał mnie wysłać do Pakistanu, ale odmówiłem! ZA DUŻO muzułmanów!
- Raz byłem w Iranie i NIE MOGŁEM ŚCIERPIEĆ, że tylu tam ich było! – z uśmieszkiem kontynuował kpiny pierwszy, podczas gdy para muzułmańska zaczęła nerwowo wiercić się w siedzeniach.
- Taaa, już NIGDZIE nie można przed nimi uciec… ostatnim razem, kiedy byłem we Francji też ciągle na nich wpadałem.
- Dlatego NIGDY nie zobaczysz mnie w Indonezji.... ZA DUŻO muzułmanów – dodał pierwszy, zachodząc się ze śmiechu.
Na to muzułmanin odwraca się, uprzejmie zwracając się do panów:
- A może byście tak poszli do diabła? – zapytał. – Słyszałem, że u niego, w piekle, muzułmanów nie ma!

8 komentarzy:

  1. No nie wiem..Troche niesmaczny ten dowcip. Poczucie humoru oczywiscie kazdy z nas ma inne, ale mnie to w ogole nie smieszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uważam, że wbrew pozorom jest całkiem trafny...

    Niestety, dożyliśmy czasów kiedy wierzące osoby (pomijam już w jaki sposób wierzą i do którego odłamu religii należą, liczy się, że praktykują w tym przypadku) zaczynają być w mniejszości i spotykać się z wrogimi uwagami, głupimi uśmieszkami czy próbami wmówienia im, że zatrzymały się w średniowieczu a przecież Boga nie ma. I powinni się czym prędzej nawrócić.
    Przykra sprawa.

    Inna rzecz, że w kościołach czy innych miejscach modlitw młodych też coraz mniej.
    I to nie tylko w Polsce- obecnie jestem w Portugalii i powoli zaczynam zauważać tą samą tendencję.
    W kościele 80% to ludzie starsi...


    Tymczasem pozdrawiam autorki i komentujących. Bywam tu od dawna, ale do tej pory się nie odzywałam.
    Dobra robota, dziewczyny !

    Ventrue1

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba, insh'Allah zobaczymy się wszyscy w Raju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smieszne to i smutne zarazem, bo bardzo odzwierciedla nastawienie duzej czesci spoleczenstw Zachodu do muzulmanow. Ale mozna sie posmiac i w biedzie czasem prawda...
    Nie wiem czy pamietaci taki kawal:
    Arab gral z Amerykaninem w szachy.
    Kto wygral?
    Arab.
    Dlaczego?
    Bo stracil die wieze.

    Ten choc moze niemuzulmanow smieszyc przyczynia sie do rozprzestrzeniania stereotypu Araba terrorysty :( A niestety z tego co pamietam cieszyl sie on duza popularnoscia po 11 wrzesnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żart ani śmieszny, ani mądry. Bo co niby ma powiedzieć. Jakichś dwóch półgłówków chciało nieudolnie dokuczyć muzułmanom. A puenta - to co niby tylko muzułmanie dostaną się do raju?. Po prostu pycha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestesmy tylko ludzmi i czasem mozemy w takich sytuacjach nie wytrzymac..a dowcip mi sie spodobal-smieszny:)).Oczywiscie to nie znaczy ,ze tylko muzulmanie pojda do raju,kto pojdzie to tylko Allah wie:)pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla scislosci , puenta tego dowcipu mowi,ze muzulmanow nie ma w piekle, ale zgadzam sie z przedmowczynia pycha i nic wiecej. Tak jakby wszyscy muzulmanie mieli dostac sie do raju. Zalosne- Diana

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja sie zgadzam z Anonimem z 10.04. Kazdy znajacy swa religie muzulmanin wie, ze nigdy nie ma gwarancji, ze Pieklo (nawet jesli tymczasowe) jego badz innych ominie. A zareagowac na docinki i obraze innych czasem mozna a innymi razy nawet trzeba!

    OdpowiedzUsuń

Uprzedzamy - komentarze niecenzuralne, obraźliwe, szerzące nienawiść i uprzedzenia, bądź zawierające linki do stron wypaczających nauki islamu lub przyczyniających się do niszczenia dialogu nie będą publikowane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.