kwietnia 03, 2010

prośba o pomoc

Witam. Jestem studentką trzeciego roku socjologii o specjalizacji - socjologia rodziny. Piszę właśnie pracę licencjacką pt. "Być żoną Araba. Analiza socjologiczna związków małżeńskich Polek z Arabami". Poszukuję kobiet, Polek, będących w związku małżeńskim w Arabem, muzułmaninem. Interesują mnie zarówno Polki chrześcijanki, jak też te które przyjęły islam.

Celem pracy jest ukazanie jak w takim małżeństwie funkcjonuje kobieta. Postaram się zobrazować proces stawania się żoną Araba, w związku z tym chciałabym się zapytać o doświadczenia kobiet na różnych etapach związku, zaczynając od poznania partnera, poprzez małżeństwo oraz dalsze wspólne życie. Interesują mnie takie problemy jak wpływ różnic religijnych oraz kulturowych na wspólne życie. Przyznam, że niekiedy są to jednak pytania prywatne dotyczące np. relacji z mężem, stosunku do hijabu.

Badanie jest całkowicie anonimowe, a wyniki zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w mojej pracy.

Jestem w dość stresującej już sytuacji, ponieważ potrzebuję przeprowadzić około 10 wywiadów, a czasu mam bardzo niewiele. Okazuje się, że umówić się na rozmowę w Warszawie wcale nie jest taką prostą sprawą. Postanowiłam więc spróbować również za pośrednictwem Internetu. W związku z tym zwracam się do Pań z ogromną prośba o pomoc w badaniu. Czy któraś z Pań jest w takim związku i zgodziłaby się porozmawiać ze mną za pomocą komunikatora np. gadu-gadu bądź innego? A może posiadają Panie jakieś kontakty, znajome, które zgodziłyby się na rozmowę?

Bardzo proszę o kontakt

Pozdrawiam Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uprzedzamy - komentarze niecenzuralne, obraźliwe, szerzące nienawiść i uprzedzenia, bądź zawierające linki do stron wypaczających nauki islamu lub przyczyniających się do niszczenia dialogu nie będą publikowane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.