kwietnia 05, 2011

anioł

Pewnego dziecko było gotowe, żeby się urodzić i zapytało Boga:

- Podobno chcą mnie jutro posłać na ziemię, ale jak ja mam tam żyć, skoro jestem takie małe i bezbronne?
- Spomiędzy wielu aniołów wybrałem jednego dla ciebie. On czeka na ciebie i zaopiekuje się tobą.

- Ale tu jest ciepło i bezpiecznie i to mi wystarcza, by być szczęśliwym...
- Twój anioł będzie ci śpiewał i będzie się uśmiechał do ciebie każdego dnia. I będziesz czuł jego anielską miłość i będziesz szczęśliwy.

- A jak zrozumiem, co ludzie będą do mnie mówić, jeśli nie znam języka, którym się posługują?
- Twój anioł powie ci więcej pięknych i słodkich słów, niż kiedykolwiek słyszałeś, i z wielką cierpliwością i troską będzie uczył Cię mówić.

- A co mam zrobić, kiedy będę chciał porozmawiać z Tobą?
- Twój anioł nauczy cię jak się modlić.

- Podobno na ziemi są też źli ludzie. Kto mnie ochroni?
- Twój anioł będzie cię chronić, nawet jeśli miałby ryzykować własnym życiem.

- Ale będę zawsze smutny, ponieważ nie będę Cię więcej widział.
- Twój anioł będzie ci wciąż mówił o Mnie i nauczy cię, jak do mnie wrócić, chociaż ja i tak będę zawsze najbliżej ciebie.

Dziecko się trochę uspokoiło, ale w ostatniej chwili przed urodzeniem zapytało jeszcze:

- O, Boże, jeśli już zaraz mam iść powiedz mi, proszę, imię mojego anioła.
- Imię twojego anioła nie ma znaczenia, będziesz mówił do niego „Mamo”.

2 komentarze:

  1. Salam
    dla tych , ktorzy znaja angielski proponuje strone
    http://www.islamswomen.com/
    :)A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne i wzruszajace.Czytalam juz kiedys te opowiesc i dzis rowniez mam lzy w oczach po jej przeczytaniu.Sara

    OdpowiedzUsuń

Uprzedzamy - komentarze niecenzuralne, obraźliwe, szerzące nienawiść i uprzedzenia, bądź zawierające linki do stron wypaczających nauki islamu lub przyczyniających się do niszczenia dialogu nie będą publikowane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.